2 Nisan 2008 Çarşamba

sobee

Cahide arkadaşım beni sobelemiş,sobenin konusu ilginç , alfebede ki harflerin hatırlattıkları.ben de cevaplıyorum.
A Allah ve annem
B Babam
C cam( öylesine aklıma geldi )
Ç çocuğum,çay,çanta
D dürüstlük,dantel81
E eşim ,evim
F fal (hiç inanmam)
G gülmek(en sevdiğim şey)
H havuç,hamur
I ırmak(insanı dinlendirir)
İ İbrahim ethem ‘im(biricik oğlum)
J jeton, jandarma başka bir şey bulamadım )
K Konya(yaşadığım şehir)
L lahana(dolmasını çok severim) ,üstüne birde limon oh oh nefis;)
M merhamet,Mevlana(h.z)
N namaz ,nur
O O’ nsuz olmaz
Ö örgü,ölüm(her canlı tadacak )
P para para para (olmazsa olmuyor)
R reyhan (bir bitki kokusunu çok severim)
S sevgi,sarımsak (kokusu’da olmasa)
Ş şeker,şelale
T tatlılar (bayılırım)
U uyku, umut(kaybetmemek lazım)
Ü ümit,
V vicdan,vatan
Y yalan(en sevmediğim şey)
Z zambak(güzel bir çicek)
Bende;
Hatice Özkan,sevgipinari01,didoli82 arkadaşlarımı sobeliyorum.kolay gelsin arkadaşlar.:))

Hiç yorum yok: