5 Mayıs 2008 Pazartesi

SOBE GELİYORR:))

Şükürler olsun ki yine sobelendim ,sevgili arkadaşım elif beni sobelemiş sobenin konusu mutluluk oyunu ;
Ben bu konuyu çok sevdim.
Mutlu olmak için o kadar çok sebebim var ki;
İlk başta böyle bir ülkede müslüman ve Türk olarak doğmam beni mutlu ediyor,
çok şükür sağlıklı olmam , ailemin ,sevdiğim insanların sağlıklı olması beni mutlu ediyor ,
Sevdiğim insanların mutlu olması beni mutlu ediyor,
Oğlumla eşimle geçirdiğim zamanlar beni mutlu ediyor,hediye almak ve vermek beni mutlu ediyor, ufak bir tebessüm beni mutlu ediyor ,daha bir çok şey beni mutlu ediyor ama bunu bu bloğa sığdıramam heralde ,:))
Bende arkadaşlarım:
makhina, kolay gelsin ablacım sıra bana geldi; :))
Cahideninelleri,arkadaşım taşınırken ,sana bir mola olsun; :))
Boncukdevrim;arkadaşım ,etkinlik arkasına güzel bir oyun ;:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, iyi hafta sonları diliyorum