26 Ocak 2009 Pazartesi

MİMLENMİŞİM:))

sevgili arkadaşım http://yldzn.blogspot.com/beni mimlemiş.ilk soru bilgisayarda masa üstündeki resmimiz,ben masa üstü resmimi çok değiştiririm ama en son resmim antalya da güneşin batışını çekmiştim onu sizlerle paylaşmak istedim:))
diğeri ise , okuduğunuz kitabın 161.sayfasındaki ilk 5 cümleyi yazın.arzularımıza ulaştığımızı hayal etmektenzevk alırız.yeteneklerimizi dikkate almayız ve en iyilerini kendimize layık görürüz.bu şekilde bencil düşündüğümüzde ,adil davranamayız.oysa yetenek dili ,adalet dilidir.yetenek dili ile istemek,almaya layık olmaya çabalamaktır.
bu konuda ben kimseyi mimlemek istemiyorum:))

1 yorum:

sümeyye dedi ki...

fotoğraf çekmede çok başarılısın bence çok güzel bayıldım. fotoğrafla ilgileniyormusun yoksa arada mı çekiyorsun.