31 Ekim 2008 Cuma

SOBEEE

Sevgili arkadaşım dantel83 beni sobelemiş,teşekkür ederim arkadaşıma, sobenin konusu çok güzel evde nefret ettiğimiz şeyler,gelelim cevaplara;

  1. Yemek yaptıktan sonra,bulaşıkları yıkamak ,
  2. Çamaşırların yıkanıp kuruduktan sonra katlayıp,yerleştirmek,
  3. Tüm ev işini yaparken oğlumun bana yardım etme isteği,
  4. Bütün gün çizgi film izlemek zorunda kalmam,
  5. Kumaş pantolon ütülemek,
  6. Oğlumun her gün çekmeceleri dağıtıp bugün ne giysem diye her şeyi ortaya dökmesi,
  7. Hergün sabah kalktıktan sonra evi toplamak,…….v.s
    Aslında bu ve bir çok şey bütün bayanların dert yandığı bir konu,ama Allah’ım sağlığımızı elimizden almasın ,her şey bir şekilde yoluna girer, bunlarda olmadan hayat çok zor olurdu heralde
    Şimdi kimi sobelesek acaba;kelebeklisaniyeler,sevgipınarı01,elay-sadoş ve akasyakokusu arkadaşlarımı sobeledim kolay gelsin arkadaşlar,herkesin cuması mubarek olsun sevgiler…

3 yorum:

makhina dedi ki...

selam canım ben kumaş pantalon ütülemek demeyi unutmuşum bende sinir oluyorum :)hayırlı geceler,mutlu hafta sonları dilerim canım

halime dedi ki...

günaydın canım.öncelikler güzel bir haftasonu diliyorum soben zevkle okudum.ben de çoğuna katılıyorum.özellikle kumaş pantolon ütülemeyi hiç sevmem.sevgiler

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.kusura bakma,günlerdir uğrayamadım.bugün biraz iyi hissedince kendimi ziyaretine geldim.sobenide ziyaretlerden hemen sonra cevaplayacam canım.pazar günün huzur ve mutluluk dolu geçsin.sevgilerimi bıraktım.a.e.o.