1 Kasım 2008 Cumartesi

HAVLU KENARI

yeni ördüğüm havlu kenarım:))

7 yorum:

nihan dedi ki...

çok şık bir model örmüşsün.ellerine sağlık.gümüş rengi de çok yakışmış.güle güle kullan.selamlaar

CAHİDE dedi ki...

MERHABA CANIM HAVLU KENARI ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

yıldız dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş,sana iyi haftasonu diliyorum.

Huriye dedi ki...

Merhaba canim,çok guzel bir model,emegine saglik,gule gule kullan insallah...canim soben için çok tesekkur ediyorum...ben cevaplamistim ama yinede cevaplarim nefret edilesi sey o kadar çok ki:))optum seni kocaman

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım havlu kenarı çok hoş olmuş..pekte kibar duruyor..ellerine sağlık güle güle kullan..

makhina hobi dedi ki...

canım hepsini veririm ne demek:)bi hazırlık kokusu mu alıyorum ne :))hayırlı pazarlar canımm

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler ve Haftalar Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Guzel bir Gun ve Hafta Gecirmenizi Dilerim Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.
Zaman gelir yollarina kar yagar,etrafini huzun bulutlari sararsa,ne zaman bir dosta ihtiyac duyarsan dost olabildigim kadar burdayim.

GUZEL HAVALAR

Beni bu guzel havalar mahvetti
Boyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden
Tutune boyle havada alistim
Boyle havada asik oldum
Eve ekmekle tuz goturmeyi
Boyle havalarda unuttum
Siir yazma hastaligim
Hep böyle havalarda nuksetti
Beni bu guzel havalar mahvetti

Alinti:Orhan Veli
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=838

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog